Tuesday 5 February 2013

PERTAMA KALI MENCUBA DURIAN CREPE

´
Assalammualaikum,

Rasa dah begitu basi untuk keluarkan entry tentang durian crepe..
Tapi itu la hakikatnya kerana saya salah seorang jutaan manusia yang masih belum merasa apa itu durian crepe..

Masa durian crepe ni tengah hot..memang tak ada perasaan langsung pun untuk merasa..hanya cuma tengok je kat ruangan status fb kawan kawan yang dok giler membuat status durian crepe ni..ada yang membeli dan ada juga yang menjual..

Tapi seingat saya pertama kali saya nampak Durian crepe ni dari facebook bernama PETIT DELICA tapi dia tak panggil durian crepe.. Tapi panggil Durian Pancake

Maka sejak itu mula lah keluar dari pelbagai peluruk malaysia mengatakan tentang durian crepe...Sana sini sinun..semua ada

Yang terbaru saya tengok ada pelbagai colour yang pokodot pun ada.. Sangat "kiut miut"


Baru je terima durian crepe dari Petit Delica


Bila buka macam ni la kecomelannya..
Pertama kali mencuba saya makan bersama 2 orang lagi teman..
Masa ni la kami mula komen mengomen hehehe...
Pendapat saya yang petit delica punya...

- comei nya durian crepe..sayang nak makan..hehehe
- dari segi rasa..ok baik tapi saya tak boleh nak bagi pendapat sangat coz tak pernah rasa
yang lain lagi




Disebabkan ini kali pertama saya mencuba so tak dapat bandingkan dengan durian crepe yang lain..

Bak kata teman saya tu esok dia akan belikan saya kat makcik jual nasi lemak kat area tasek sekyen 7 Shah Alam... Katanya..isinya tak diblender..sedebuk mcm tu kat dlmnya..So kena tunggu esok pagi la ye..

Kebetulannya masa saya beli durian crepe ni dia pun baru habis makan durian crepe makcik tu punya..so memang pekat sungguh bau tadi..hehehe

No comments: