Tuesday 5 February 2013

OLD TOWN WHITE COFFEE VS HAILAM KOPITIAM

´
Assalammualaikum,

Petang yang penuh membosan coz perut saya begitu manja dengan sebu pelbagai..
Belek la koleksi khazanah album2 lama..

Maka ternampaklah pic ni...


Telur separuh masak dan nasi lemak kuah rendang

Masa Ini kali pertama saya dan family makan disini..
Pendapat saya..kalau bab telur separuh masak dan roti bakar tu kira kira seperti terdapat kat mana mana kopitiam..

Telur kuning nya oren sure la omega itu yang terbaik..
Pekena dengan barli suam..

Tapi bab menu menu lain saya tak berapa berkenan...tidak seseedap seperti Menu yang terhidang di OLD TOWN WHITE COFFEE terutama mee kari nya...dan bihun tomyam nyer..
Pernah sekali saya dihidang bihun yang ibarat 'dicelup' dalam kuah pekat tomyam dan terus angkat masuk pinggan....bukannya goreng tau...celuppp

Aduh!!!
Rasa kembang tekak tengok..
Dengan minyaknya yang melambak..

Ada sampai suatu ketika..saya tak boleh nak telan makanan tu saya biarkan saja atas meja..
Oppss maafkan saya wahai pemilik HAILAM KOPITIAM..servis pekerja memang terbaik..cuma bab menu tu je yang sedikit kurenggg...
Tapi masih belum terlambat untuk perbaiki kan..

Mungkin HAILAM KOPITIAM lokasi yang saya lawati ni saja kot servis menu nya kurengg..
Tetapi pilihan ditangan masing masing..mungkin selera saya tak berpihak disini.

P/s : saya sukakan set cawan Kopitiam...klasik dan harus dimiliki ^_^

No comments: