Sunday 19 May 2013

SAYA GUNA SOFT 2 CAKE FOUNDATION OCTARD

´
Assalamualaikum,

Hari ni aku nak cerita sikit antara koleksi make up aku yang terbaru...
Wah macam la banyak sangat " koleksi" tuuu....

Alhamdulillah ni kali ke dua aku beli barang terus dari japan..
Made from Japan!!

Sekali lagi...
Mcm la terror sangat make up kan...

Meh aku habaq mai koleksi make up aku yang mcm banyak sangat ni

* foundation octard
* liquid eye liner silky girls
* lips balm
* blusher oliento
* tu aje..heheh banyak kan???

Setelah aku rasa sesuai sekali mencuba octard foundation dalam bulan febuari yang lepas..
Jadi aku beranikan diri untuk mencuba yang ini pulak

Soft 2 cake foundation ini pulak..
Atas jenama Octard jugak

Aku order sabtu yang lepas
Si adik Nad pos dari japan isnin kemudian harinya

Aku agak agak mungkin akan sampai dalam 10 hari- 15 hari bekerja la
Jadi buat buat relaks la...nad pun ckp lebih kurang macam tu jugak sampai...

Tuptaptuptap...
Mak aku tepon kata ni ada barang sampai tulis japan..hahaha
Mak aku cakap awat kat Malaysia ni takda jual bedak ke??

Ada mak..
Tapi jenis yang macam ni kat malaysia mahaii..
Kat japan murah...
Hehehe

Jadi dipendekkan cerita meh kita review gambar dia pulak..

1 comment:

nurul shahida said...
This comment has been removed by a blog administrator.